Lijstjes

Vanaf vandaag is het weer zo ver,
lijstjestijd bij Chokri!
Je kan de 5 artiesten die je op Pukkelpop wilt zien weer ingeven op deze site...

http://www.pukkelpop.be/nl/

De eerste 5000 inzendingen krijgen een PP-sticker.

En als je niet zou weten wie je moet kiezen,
een kleine tip: Arctic Monkeys!
Je zou er mij in ieder geval een groot plezier mee doen! :D

2 reacties:

Arnaud zei

Arctic Monkeys komen sowieso... :p

Ik heb alvast voor Seasick Steve, The Vermin Twins, Eagles of Death Metal, Kings of Leon en Arctic Monkeys (ja, toch wel) gekozen :p

Anoniem zei

Ik heb alvast The White Stripes en The Strokes. Nu nog bedenken wie ik nog wil hebben ^^