Vanaf vandaag is het weer zo ver,
lijstjestijd bij Chokri!
Je kan de 5 artiesten die je op Pukkelpop wilt zien weer ingeven op deze site...
http://www.pukkelpop.be/nl/
De eerste 5000 inzendingen krijgen een PP-sticker.
En als je niet zou weten wie je moet kiezen,
een kleine tip: Arctic Monkeys!
Je zou er mij in ieder geval een groot plezier mee doen! :D
Lijstjes
Gepost door Kelsey op 17:33
Labels: lijstjes, Pukkelpop 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

2 reacties:
Arctic Monkeys komen sowieso... :p
Ik heb alvast voor Seasick Steve, The Vermin Twins, Eagles of Death Metal, Kings of Leon en Arctic Monkeys (ja, toch wel) gekozen :p
Ik heb alvast The White Stripes en The Strokes. Nu nog bedenken wie ik nog wil hebben ^^
Een reactie posten