Alweer een nieuwe lading Werchternamen die ons rond de oren gesmeten wordt!
2manyDJ's,
Nick Cave and the Bad Seeds,
The Prodigy,
Tiga,
Katy Perry,
Jason Mraz,
Seasick Steve,
Emiliana Torrini,
Henry Rollins Spoken Word
Nieuwe Werchter namen! (deel 2)
Gepost door Kelsey op 18:41 2 reacties
Labels: Rock Werchter
Gisteren zijn de Brit Awards uitgereikt.
De grote winnares was Duffy met 3 prijzen en Kings Of Leon met 2 prijzen.
Hieronder zie je een lijstje met alle winnaars!
British Female Solo Artist => Duffy
International Female Solo Artist => Katy Perry
British Breakthrough Act => Duffy
International Group => Kings Of Leon
British Male Solo Artist => Paul Weller
International Album => Kings Of Leon
British Live Act => Iron Maiden
British Group => Elbow
Critics Choice => Florence And The Machine
International Male Solo Artist => Kanye West
British Single => Girls Aloud
British Album => Duffy – Rockferry
Outstanding Contribution To Music => Pet Shop Boys
Gepost door Kelsey op 19:45 0 reacties
Labels: Brit Awards, Duffy, Kings of Leon
Pols to the Slag

Jawel, ondertussen zijn er ook nieuwe namen voor Polsslag (2 mei 2009) opgedoken!
Yeah Yeah Yeahs, The Rakes en Pete Doherty zullen aanwezig zijn op het indoorfestival!
Of dat is toch de bedoeling, want Pete staat bekend om zijn afwezigheid... Laat ons hopen dat hij niet te stoned is/ in de bak zit/...
Gepost door Kelsey op 17:16 3 reacties
Labels: Pete Doherty, Polsslag, The Rakes, Yeah Yeah Yeahs
Top 3 meest verkochte/gedownloadde albums 2008
Het album 'Viva la Vida' van Coldplay is het best verkochte en meest gedownloade album in 2008. Dat heeft IFPI, de internationale organisatie van platenmaatschappijen, bekend gemaakt.
Chris Martin & co mogen hier natuurlijk best trots op zijn. Er werden maarliefst 6,8 miljoen cd's verkocht. Ook is het album het meest gedownloadde ooit in de geschiedenis.
Op nummer twee in de lijst vinden we AC/DC met 'Black Ice', waar de fans acht jaar op moesten wachten.
Op de derde plek staat de soundtrack van de film Mamma Mia!
Amai Liesbeth, ge hebt precies uw best gedaan! :P
Gepost door Kelsey op 16:27 1 reacties
Nieuwe Werchter namen!
Ziehier de nieuwe reeks van bands die deze zomer naar Werchter komen:
Oasis, Kings of Leon, Bloc Party, Dave Matthews Band, Franz Ferdinand, Limp Bizkit, Elbow, Amy Macdonald, The Streets en Mastodon
Enjoy! ;)
Gepost door Kelsey op 17:13 0 reacties
Labels: Amy Macdonald, Bloc Party, Dave Matthews Band, Elbow, Franz Ferdinand, Kings of Leon, Limp Bizkit, Mastodon, Oasis, Rock Werchter, The Streets
Franz Ferdinand op Werchter
De Britse rockgroep Franz Ferdinand speelt op zaterdag 4 juli op Rock Werchter. Dat heeft de groep bekendgemaakt op zijn website. Officiële bevestiging van de festivalorganisatie is er (nog) niet.
Nu nog hopen dat ze naar Pukkelpop komen en ik ben heeeeeel content! :D
Gepost door Kelsey op 20:12 0 reacties
Pukkelpop 2009
De Britse groep Arctic Monkeys is één van de eerste groepen op de affiche van het Lowlands-festival in het Nederlandse Biddinghuizen. Traditioneel staan heel wat groepen van Lowlands ook op Pukkelpop in Hasselt, dat tijdens hetzelfde weekend plaatsvindt.
Dit worden spannende tijden!
Arctic Monkeys op Pukkelpop???
Please Chokri, do me a favour! :D
Bands die al hebben bevestigd voor PP 2009:
Booka Shade (20.08), Dananananaykroyd (21.08) en Hudson Mohawke (22.08)
Gepost door Kelsey op 13:14 0 reacties
Labels: Arctic Monkeys, Booka Shade, Dananananaykroyd, Hudson Mohawke, Lowlands, Pukkelpop 2009
1 week later..
De nieuwe cd is dus zalig!
Heb hem nu al ettelijke keren beluisterd en ik krijg er niet genoeg van!
Er staan 12 nummers op om vingers en duimen bij af te likken:
# Ulysses (3:11)
# Turn It On (2:20)
# No You Girls (3:41)
# Send Him Away (2:59)
# Twilight Omens (2:29)
# Bite Hard (3:26)
# What She Came For (3:52)
# Live Alone (3:29)
# Can't Stop Feeling (3:02)
# Lucid Dreams (7:56)
# Dream Again (3:18)
# Katherine Kiss Me (2:55)
1 van mijn favoriete nummers is Katherine kiss me, waarin de teksten van enkele liedjes door elkaar verweven worden. Ook de piano in dit liedje is om kippevel van te krijgen.
Heb ook een interessant interview gevonden:
Gepost door Kelsey op 19:41 0 reacties
Labels: Franz Ferdinand, Tonight
