Ziehier de nieuwe reeks van bands die deze zomer naar Werchter komen:
Oasis, Kings of Leon, Bloc Party, Dave Matthews Band, Franz Ferdinand, Limp Bizkit, Elbow, Amy Macdonald, The Streets en Mastodon
Enjoy! ;)
Posts tonen met het label Limp Bizkit. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Limp Bizkit. Alle posts tonen
Nieuwe Werchter namen!
Gepost door Kelsey op 17:13 0 reacties
Labels: Amy Macdonald, Bloc Party, Dave Matthews Band, Elbow, Franz Ferdinand, Kings of Leon, Limp Bizkit, Mastodon, Oasis, Rock Werchter, The Streets
Abonneren op:
Posts (Atom)
