Ziehier de nieuwe reeks van bands die deze zomer naar Werchter komen:
Oasis, Kings of Leon, Bloc Party, Dave Matthews Band, Franz Ferdinand, Limp Bizkit, Elbow, Amy Macdonald, The Streets en Mastodon
Enjoy! ;)
Nieuwe Werchter namen!
Gepost door Kelsey op 17:13 0 reacties
Labels: Amy Macdonald, Bloc Party, Dave Matthews Band, Elbow, Franz Ferdinand, Kings of Leon, Limp Bizkit, Mastodon, Oasis, Rock Werchter, The Streets
1 week later..
De nieuwe cd is dus zalig!
Heb hem nu al ettelijke keren beluisterd en ik krijg er niet genoeg van!
Er staan 12 nummers op om vingers en duimen bij af te likken:
# Ulysses (3:11)
# Turn It On (2:20)
# No You Girls (3:41)
# Send Him Away (2:59)
# Twilight Omens (2:29)
# Bite Hard (3:26)
# What She Came For (3:52)
# Live Alone (3:29)
# Can't Stop Feeling (3:02)
# Lucid Dreams (7:56)
# Dream Again (3:18)
# Katherine Kiss Me (2:55)
1 van mijn favoriete nummers is Katherine kiss me, waarin de teksten van enkele liedjes door elkaar verweven worden. Ook de piano in dit liedje is om kippevel van te krijgen.
Heb ook een interessant interview gevonden:
Gepost door Kelsey op 19:41 0 reacties
Labels: Franz Ferdinand, Tonight
Franz Ferdinand
Gepost door Kelsey op 10:15 0 reacties
Labels: Franz Ferdinand, Tonight, Ulysses

