Franz Ferdinand



Vandaag ga ik de langverwachte cd van Franz Ferdinand halen: "Tonight"!


Na 2 jaren lang wachten...


Ik heb al enkele liedjes kunnen beluisteren,

en het smaakte me wel... :P

0 reacties: