skip to main
|
skip to sidebar
Franz Ferdinand
Vandaag ga ik de langverwachte cd van Franz Ferdinand halen: "Tonight"!
Na 2 jaren lang wachten...
Ik heb al enkele liedjes kunnen beluisteren,
en het smaakte me wel... :P
0 reacties:
Een reactie posten
Nieuwere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Play it, Kelsey!
Welk festival ga je deze zomer zeker bijwonen?
Volgelingen
Persoonlijke info
Kelsey
Lalala
Mijn volledige profiel tonen
Blog archief
▼
2009
(
13
)
►
maart
(
4
)
►
februari
(
8
)
▼
januari
(
1
)
Franz Ferdinand
0 reacties:
Een reactie posten