Top 3 meest verkochte/gedownloadde albums 2008

Het album 'Viva la Vida' van Coldplay is het best verkochte en meest gedownloade album in 2008. Dat heeft IFPI, de internationale organisatie van platenmaatschappijen, bekend gemaakt.

Chris Martin & co mogen hier natuurlijk best trots op zijn. Er werden maarliefst 6,8 miljoen cd's verkocht. Ook is het album het meest gedownloadde ooit in de geschiedenis.

Op nummer twee in de lijst vinden we AC/DC met 'Black Ice', waar de fans acht jaar op moesten wachten.

Op de derde plek staat de soundtrack van de film Mamma Mia!


Amai Liesbeth, ge hebt precies uw best gedaan! :P

1 reacties:

Liesbeth zei

Hoera voor Coldplay! Zie je wel dat Coldplay nog steeds een gevestigde waarde is binnen de muziekindustrie. :)