
Jawel, ondertussen zijn er ook nieuwe namen voor Polsslag (2 mei 2009) opgedoken!
Yeah Yeah Yeahs, The Rakes en Pete Doherty zullen aanwezig zijn op het indoorfestival!
Of dat is toch de bedoeling, want Pete staat bekend om zijn afwezigheid... Laat ons hopen dat hij niet te stoned is/ in de bak zit/...
Pols to the Slag
Gepost door Kelsey op 17:16
Labels: Pete Doherty, Polsslag, The Rakes, Yeah Yeah Yeahs
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

3 reacties:
toffe blog :-D mijne gaat ook over muziek ga zeker eens kijken ;-)xx
http://joliens-loveformusic.blogspot.com/
toffe blog :-D mijne gaat ook over muziek ga zeker eens kijken ;-)xx
http://joliens-loveformusic.blogspot.com/
Polsslag valt voor mij toch nog wat tegen qua affiche.
mijn blog is gaat gans over Rock 'n Roll
http://rockwithnaud.blogspot.com/
Een reactie posten