Pols to the Slag


Jawel, ondertussen zijn er ook nieuwe namen voor Polsslag (2 mei 2009) opgedoken!
Yeah Yeah Yeahs, The Rakes en Pete Doherty zullen aanwezig zijn op het indoorfestival!
Of dat is toch de bedoeling, want Pete staat bekend om zijn afwezigheid... Laat ons hopen dat hij niet te stoned is/ in de bak zit/...

3 reacties:

jolien zei

toffe blog :-D mijne gaat ook over muziek ga zeker eens kijken ;-)xx

http://joliens-loveformusic.blogspot.com/

jolien zei

toffe blog :-D mijne gaat ook over muziek ga zeker eens kijken ;-)xx

http://joliens-loveformusic.blogspot.com/

Arnaud zei

Polsslag valt voor mij toch nog wat tegen qua affiche.

mijn blog is gaat gans over Rock 'n Roll
http://rockwithnaud.blogspot.com/